هواداران از تیم حمایت کنند تا بازیکنان جوان ما به شرایط مطلوب برسند

هواداران از تیم حمایت کنند تا بازیکنان جوان ما به شرایط مطلوب برسندسرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: هواداران تیم را تنها نگذارند و فرصت دهند تا بازیکنان جوانان ما به شرایط مطلوب برسند و نتیجه بگیریم.


به گزارش مجله خبری از قزوین؛ سعید دقیقی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تیم نساجی مازندران اظهارداشت: امروز شاخد بازی یک طرفه بودیم و توانستیم فشار زیادی به به حریف وارد کنیم و تقریبا در همه دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم و بیشتر از حریف مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم و بازیکنان هم خیلی جسورانه بازی کردند.

وی گفت: امشب فخریان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرد و علی وزیرپناه هم یک بازی کیفی و تماشاگر پسندی ارائه کرد که جای تشکر دارد.

دقیقی تصریح کرد: واقعیت این است که بیشتر بازیکنان تیم ما سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و در لیگ های دسته یک و ۲ بازی کرده اند و باید به آنها فرصت دهیم تا به شرایط ایده آل برسند.

سرمربی تیم شمس آذر یادآورشد: در این بازی با این که در نیمه اول یک بازیکن ما اخراج شد باز هم تیم برتر بودیم و آنقدر فشار ما زیاد شد که تیم نساجی نیز اخراجی داد و هر دو تیم ۱۰ نفره بازی کردند و ما موقعیت ها زیادی ایجحاد کردیم که به گل منجر نشد.

دقیقی بیان کرد: با موقعیت هایی که تیم ما بدست آورد باید حداقل دو گل می زدیم ولی بدشانس هم بودیم و نساجی هم با تعویض های متعدد سعی کرد فشار تیم ما را کم کند.

وی گفت: به هرحال تیم فرازو نشیب دارد و در همه هفته ها به حمایت هواداران نیاز داریم و نباید ورزشگاه خالی از تماشاگر باشد و ما فرصت میزبانی را بدون نتیجه از دست بدهیم.

تیم های شمس آذر قزوین و نساجی مازندران امروز در ورزشگاه سردار آزادگان به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

انتهای پیام



پست های مرتبط